فالوور ارزان چیست ؟

۸۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

آیا خرید فالوور ارزان میتواند به کسب کار شما کند؟ 



به صورت خلاصه باید بگوییم هم میتواند و هم نمیتواند!


میتواند کمک کند : خرید فالوور ارزان اینستاگرام به جهت افزایش اعتماد دیگر کاربرانی میباشد که از پیج شما برای اولین بار بازدید میکنند و اولین چیزی که توجه آنها را جلب میکند ، تعداد فالوور های پیج شما میباشد.


به عنوان مثال در واقعیت ، می بینید که در جایی تجمع شلوغی صورت گرفته است و شما هم به اون سمت می روید تا مشاهده کنید که در آنجا چه خبر است! خرید فالوور ارزان مانند خرید این حجم تجمع میباشد تا که بتوانید توجه کاربران و مشتریان واقعی را جلب نمایید که چرا این حجم از فالوور شما را فالو کرده اند!


در صورتی که کاربری وارد پیج شما شود و مشاهده کند که فالوور های شما کم است ، قطعا به این فکر میفتد که اگر واقعا کیفیت مطالب شما بالا بود ، تا الان فالوور های زیادی را داشتید و حالا که فالوور های کمی دارید ،به این معنی است که کیفیت مطالب شما پایین است و یا اینکه حس کند مطالب شما کپی شده از پیج های اصلی دیگری میباشد….!


خرید فالوور ارزان مانند همان تجمع است که توجه کاربر را به پیج جلب میکند و باعث میشود که کاربر شما را فالو کند تا مطالب بعدی شما را مشاهده کند و از علت این تجمع مطلع شود!


نمی تواند کمک کند: فالوور ارزان هایی که خریداری میکنید ، افرادی هستند که غیر اختیاری پیج شمارو دنبال کرده اند و برای اینکه اعتماد فالوور های اد شده را جلب کنید ، نیاز است که قبل از خرید فالوور ارزان ، 5 تا 10 پست آخر خود را با بالاترین کیفیت و دقت منتشر کنید تا زمانی که فالوور ها ناخواسته به پیج شما اضافه شدند ، به کیفیت بالای پیج شما پی ببرند (با مشاهده پست های جدید پیج) و حداقل آنفالو نکنند تا فرصتی برای شما فراهم شود تا کیفیت پیج را نشان دهید.


پس در آخر خرید فالوور ارزان پیشنهاد می شود و پس از خرید آن کاملا بستگی به کیفیت 10 پست آخر شما و پست های بعدی شما دارد که کاربران ماندگار باشند یا خیر.


افزایش فالوور اینستاگرام با خرید فالوور ، هیچ صدمه ای به پیج شما وارد نمیکند ، مگر اینکه به یکباره بدون در نظر گرفتن موارد ذکر شده در بالا ، اقدام به خرید کنید.


برخی از تعرفه های فالوور اینستاگرام:

10k فالوور ارزان حدود 46 هزار تومان هزینه دارد که فالوور ارزان با کیفیت حدود 93 هزار تومان قیمت دارد. که با تماس با پشتیبانی سایت خرید فالوور واقعی میتوانید از تخفیف های ویژه تر هم برخوردار باشید.


برای خرید 50k فالوور ارزان فقط 230 هزار تومان میپردازید که پیشنهاد میشود سرویس های دیگر این مجموعه را هم ببیند تا شاید از ویژگی های دیگر سرور های سایت خرید فالوور واقعی نیز خوشتان آمد و بهتر است سروری را انتخاب کنید که ریزش کمتری دارد که 50k فالوور از این سرویس حدود 460 هزار تومان است .

در پایان داشتن فالوور واقعی و یا فیک و یا ارزان قیمت هر کدام در جای خود میتواند بسیار برای پیشرفت شما مفید واقع شود و در پایان به هدف خود نزدیک تر شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.